ponedeljek, 22. avgust 2016

Poročna vabila in zahvale

Po dolgem času so pri meni nastajala vabila, tokrat poročna. Želja so bila preprosta vabila, ki naj bi vključevala turkizno zeleno barvo. Ker sem tole prošnjo dobila pozno zvečer, so se moji možgančki takoj vkopli na funkcijo delovanje. Trikrat sem se dvignlaiz postelje in izdelala kar tri vzorčke in potem se je začelo dogovarjenja in prilagajanja in nastala so tale vabilca.


Ko so bila vabila oddana, sem se lotila še zahval. Okvirno sem vedela kaj si naročnica želi in tudi tukaj sva si pomagali z dogovarjanjem, na koncu je nastalo tole kar vidite spodaj :) 
Tako za tokrat je to vse se vidimo/beremo kmalu
Vanja

3 komentarji:

  1. Lepo si uskladila vabila in zahvale. Lepa kombinacija barv in ravno prav dodatkov. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je turkizna barva za poročna vabila in zahvalnice. Nežno, sveže in zelo elegantno.

    OdgovoriIzbriši