petek, 2. december 2016

1. namig za darilo - Drobižnica

Pa smo tu, pri prvem namigu za praznična darila. 
Ja, letos v moji glavi kar brbota od idej. Mogoče celo preveč, ampak kar je je.
Dolgo sem razmišljala ali naj se lotim tega ali ne, ker pa me imam to srečo in me obdaja veliko ustvarjalnih ljudi,  ki mi polepšajo marsikateri dan, je prišel čas, da jim na moj način vrnem uslugo. 
Tako sem le zbrala pogum in se odločila, da naredim eno mini serijo, v kateri bom predstavila izdelke, ki se meni zdijo lepa in uporabna darila.  Nekaj daril bo tudi takih, ki jih lahko naredimo sami doma.

Vem, da moj blog spremljajo več ali manj ustvarjalke, ki sem v virtualnem svetu dobro poznamo med sabo, z nekaterimi pa smo prijateljice tudi v realnem svetu, sem se vseeno določila za ta korak, ker bo povezava do blog objav tudi na moji Facebook strani, ki jo spremja malo širše občinstvo, ki bo tako spoznalo kup pridni rok in velikih pogumnih ljudi.

Konec uvoda, gremo v akcijo...
Kot je že iz naslova razvidno, je prvi namig oziroma ideja za darilo, 
drobižnica.
Ustvarjalka, ki se skriva za tem izdelkom pa je


 No, če se, čisto natančna je tale "Elenah" v resnici Helena, ki s svojim šivalnim strojem  ustvarja čudovite izdelke. To je ena simpatična Štajerka, ki včasih modro molči, ko pa spregovori iz njenih ust pridejo same modre misli. V njeni družbi se vedno dobro počutim in je mojstrica presenečenj in skrivnih načrtov, marsikatero mi je že nakuhala in vedno, ko to naredi mi polepša dan in me spravi v dobro voljo, za kar sem ji neizmerno hvaležna.  Tisti, ki me spremljate tudi na drugih spletnih portalih, boste zagotovo vedeli, da so male kuvertice z lepimi in motivacijskimi mislimi, ki sem jih objavljala lani, njeno maslo. Sama pravi, da jih išče in zbirai n moram priznati, da ji gre to dobro od rok. Z vami bom delila eno meni ljubših.
Kar se pa njenega dela tiče, ima  neverjeten občutek za detajle, kombinacije barv, vzorcev in dodatkov, ki se  zlivajo v prave mojstrovine, ki osrečujejo lastnike njenih izdelkov Na njenih poličkah najdete drobižnice, obeske za ključe, nakit in še marsikaj drugega ...

Več o Heleni in njenih izdelkih, pa najdete na
BLOGU:
in 
FACEBOOK-u:


Tako prvo idejo in namig imamo, se vidimo/beremo jutri v novi objavi.
Lep pozdrav, 
Vanja 

p.s. 
Moj namig si lahko pogledate tudi v videu, ki sem ga posnela za to priložnost ;)

2 komentarja:

  1. Ti si frajerka, super za namige, Se veselim prihodnjih dni :-) in idej, bodo prišle prav :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit namig. Helena je pa itak super. Jaz bom rabila eno takšno zase ;-)

    OdgovoriIzbriši