četrtek, 1. december 2016

Adventni koledar malo drugače

Mesec decemeber je tu in z njim prihaja čas čarobnost in pravljičnost, vsaj zame. Veselim se že okraševanja doma, migetanja lučk na smrečici, vonja vroče čokolade in mamine potice. Tudi prvo odvanetno svečko smo že prižgali in z današnjim dnem se pri naši hiši lotevamo odpiranja adventnega koledarja in tako odštevamo dneve do božiča. 
Že lansko leto, sem se odločila, da bom izdelal poseben adventni koledar, čeprav se tudi tistih generičnih čokoladnih iz trgovine prav nič ne branim.
Že konec oktobra sem dobila idejo, kakšen koledar si želim in ker ideja vsekakor ni bila ravno enostavna, sem se že konec oktobra in skoraj cel november ukvarjala s tem projektom. 
 O moji navdušenosti nad Timom Holtzem čivkajo že vrabci na strehah in njegova genialnost, me vsakič z nova navduši. Pred časom je na tržišče poslal šablone hišic, ki se sestavijo v raznorazne različice in ker se jim nisem mogla upret sem si jih kupila. 
Sprva sem si zamislila, da bi jih uporabila za izdelavo jaslic iz preprostega razloga, ker so namesto jaslic lansko leto pod smrečico kraljevale hišice iz lego kock (vem čudna sem, otročja in še kaj, taka pač sem). Potem se je ideja razvijala, da bi z njihovo pomočjo naredila novoletna okraske, ker pa je moja smreka ogromna, bi z izdelovanjem hišic morala začeti že januarja in še ne vem, če bi mi uspelo, da bi jih izdelala dovolj, zato sem se na koncu odločila, da z njihovo pomočjo izdelam adventni koledar, 24 oziroma 25 hišic bo že šlo ...
Ja, je šlo s pomočjo moje sestre, ki mi je pomagala pri rezanju, sestavljala pa sem jih kar med gledanjem televizije, nastala je simpatična vasica, ki vam jo pokažem s pomočjo fotografij in videa. 
Odločila sem se da porabim malo papirja iz Hoferjevih kompletov, ki jih ne znam uporabit, ker mi niso všeč vzorc, uporabila pa sem belo stran papirja, ad bodo vse hišice enake in se ne bodo vzorci tepli med seboj.
Ker sta osnovni hišici pusti imata en kup šablon z dodatki, tudi te imam. Posledično je sledilo ustvarjanje vseh možnih kombinaciji, pa sem spet nekako uspela v ustavrjanje vnesti malo matematike oziroma bolj natančno kombinatorike.

Neham kvačkat in vam pokažem, kako izgleda moja zasnežena vasica.

 Čarobnost prihajajočih praznikov pa s tem pri meni še ni zaključena, saj že jutri na blogu dobite prvi namig/idejo za darilo. Lepo vabljeni, da se mi jutri ponovno pridružite na blogu.

Lep pozdrav, 
Vanja

8 komentarjev:

  1. Tudi sama sem fenica Tim Holtza, pritegne me prav zaradi svoje drugačnosti, precej njegovih pripomočkov je v moji zalogi, joj kako so me mamile te hiške, a sem se malo skulirala. Samo zdaj ko sem videla tvojo fantastično idejo in vasico bi najrajši kar ponavljala za teboj. Čudovita ideja in takole z lučkami je preprosto čarobno. Krasno in vredno je bilo truda, prav čarobno je.

    OdgovoriIzbriši
  2. To pa je tako zelo lepo in pravljično. Bi se kar naselila v tvojo vasico. Tudi mene so premamile te šablone, vendar jih še nisem uporabila in tole mi bo zagotovo v inspiracijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ta tvoja vasica je pa preprosto čudovita, fantastična in v njej bi takoj bivala. Nič kaj dosti ne poznam njegovih šablon, za to sploh nisem vedela, pa nič hudega, takega projekta se s sigurnostjo ne bom lotila:). Vse pohvale pa tebi, ker si naredila odlično in z vso osvetlitvijo si pričarala pravljico. Pozdrav in uživaj v prazničnem decembru, jaz pa bom ob tvojih objavah:), Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. ajaoj ti si čisto divja...joj kako hude in praznične so tvoje hiške...čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, Vanja, tole je pa takoooo čudovito!!! Kakšno veselje domuje v teh osvetljenih hiškah! In tako lepo ga deliš z nami.

    OdgovoriIzbriši
  6. kakšna magija je pa tole, pa ti si čisto huda!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow Vanja...neverjetna si. Koliko truda vloženega. Krasna vasica, res pravljična. 😊

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow, tole pa je bil projekt. In rezultat je naravnost čudovit. Prav pravljično je tole tvoje mesto.

    OdgovoriIzbriši